" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 March 2009

Suasana Di Bukit Gantang Masih Cool

Suasana kat sini masih tenang lagi. Polis pun nampaknya masih tak sehebat Permatang Pauh ataupun Kuala Terengganu. Cuma kat kawasan padang Majlis Perbandaran Taiping (tempat penamaan calon) telah dikelilingi kerawat duri Polis..Yang ni nampak hebat sikit. Sekejap lagi (jam 5 pagi) jalan2 utama untuk masuk kebandar Taiping akan ditutup. Besok Baru dijangkakan geng topi merah (FRU)akan memenuhi sekitar bandar Taiping.

Sekejap tadi ada majlis sembahyang hajat dekat masjid Air Kuning. Dengar cerita, semua penyokokg2 PAS akan bergerak dari sana. Insyaallah besok saya akan update dari sana.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA