" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 March 2009

Mahathir Sudah Rasa Selamat Untuk Balik Rumah?

Terasa tak sempurna pula kalau tak mengulas perkembangan UMNO. Tun Dr Mahathir (TDM) telah berkata beliau akan masuk UMNO balik bila 'masa sesuai' dan mengikut 'beberapa perkembangan'.

Berkemungkinan beliau sudah merasakan yang perancangannya sudah berjaya dengan menjatuhkan P/Lah dan menobatkan Najib bersama yang lain. Habis, Khairy menang dan Mukhriz kalah tu macam mana? Sebelum ini beliau amat membenci Khairy.

Beliau telah datang ke dewan merdeka baru2 ini. Apakah begitu senang beliau membersihkan kesalahan yang telah beliau lakukan? Beliau telah disambut tepukan gemuruh oleh para perwakilan yang turut berdiri untuk memberikan penghormatan. Dihati rakyat macam mana?

Adakah beliau telah berjaya hanya 'meminjamkan sekejap' tempat beliau kepada P/Lah dan semua 'penyakit' yang menimpa UMNO berjaya dihumbankan kepada P/Lah kesemuanya? Kemungkinan itulah yang menyebabkan beliau sudah terasa selamat untuk 'pulang kerumah' yang telah berjaya 'dipindahkan hak milik kepada beliau' dari UMNO ke UMNO (baru).

Desas-desus juga mengatakan yang belaiu akan menjadi penasihat kepada Najib. Adakah Najib dijamin tidak akan menanggung seperti apa yang ditanggung oleh P/Lah? TDM memang pandai bermain politik, tetapi tetap dengan 'cara lama'. Sekarang rakyat telah dapat membaca cara beliau bermain politik. Jadi, jangan senang2 merasakan rakyat 'mudah lupa' seperti belaiu. Perwakilan UMNO bolehlah.....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA