" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 March 2009

Kuasa Bloggers Demi Kebaikan Untuk Semua

Dunia sekarang telah berubah terutama sekali dinegara kita. Ini berpunca dari media arus perdana yang telah membuat kesilapan besar dengan tanpa rasa bersalah menghentam pihak yang terlibat dengan PR. Pemimpin yang terdiri daripada pihak kerajaan BN pula dipertahankan walaupun sudah ternyata individu terbabit terlibat dengan berbagai skandal.

Trend mencari maklumat melalui blog2 sudah menjadi pilihan generasi sekarang. Para blogger yang pro akan perjuangan PR (majoriti tanpa bantuan kewangan) telah membuktikan, kalau pemimpin yang telah membuat kesalahan, tidak kiralah mereka dari pihak PR mahupun BN, mereka tetap akan dilondeh habis-habisan.

Tulisan dan laporan dalam blog bukan saja tidak terbatas untuk dinikmati serta dinilai oleh pelawat2 seluruh dunia. Dan perlu diingat, pelawat2 sekarang mahukan kebenaran akan sesuatu berita yang ditulis itu. Apabila keburukan seseorang pemimpin itu sudah terdedah diblog2, sukar untuk seseorang yang disasarkan itu untuk mengatakan yang dia betul manakala blogger yang bersalah ataupun diupah pihak tertentu.

Tahniah kepada bloggers yang terlibat. Teruskan perjuangan demi merialisasikan harapan rakyat Malaysia. Hasrat kita adalah untuk menyediakan sebuah kerajaan yang terbaik kepada mereka untuk menggantikan yang sedia ada, sebelum kita (PR) mengambil-alih kerajaan Malaysia.....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA