" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 March 2009

PR Diramal Ambil-Alih Kuasa Pada 2009?

"Pada Februari 2008 lalu, beberapa minggu sebelum pilihanraya umum pada 8 Mac yang telah mengubah haluan masa depan Malaysia, seorang ahli astrologi telah membayangkan beberapa isyarat iaitu suasana negara untuk beberapa tahun akan berdepan dengan pergolakan hebat: sehingga pada penghujung 2008, katanya, Abdullah Ahmad Badawi dan menantunya akan dilucutkan dari kuasa oleh partinya sendiri. Pada waktu itu, rakan saya agak ragu-ragu mengenai ramalan ini - ia seolah-olah tidak mungkin berlaku.

Tetapi kini, setelah dua belas bulan selepas PRU12, ramalan Dr K mula menampakkan ketepatan yang begitu menyerlah. Oleh itu rakan saya mula mengambil serius apa yang Dr K telah beritahunya pada Februari tahun lalu.

Ahli astrologi itu yang mengkhusus di dalam diagnosis perubatan dan prognosis, namun methodologinya mudah untuk digunakan terhadap syarikat korporat dan juga seluruh negara.

Dan apa Dr K telah ramalkan, selainnya, ialah pelan peralihan kuasa Umno akan begitu kusut dan berkesudahan dengan perpecahan yang ketara.

Di awal 2009 akan berlaku undi tidak percaya terhadap sesiapa juga yang menjadi Perdana Menteri pada waktu itu, menyebabkan Parlimen akan dibubarkan dan pilihanraya baru akan diadakan. Sebuah kerajaan baru akan dibentuk dan Umno akan mengambil peranan sebagai pembangkang di Parlimen."

(hasil terjemahan dari kelab greenboc)


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA