" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 March 2009

ROS Dipohon Tunda Perhimpunan Agung UMNO?

Kumpulan yang telah membuat kegemparan baru2 ini dengan tindakan mahu memohon injuksi daripada mahkamah bagi menghalang Perhimpunan Agung Umno nampaknya telah berubah kepada ROS (Pendaftaran Pertubuhan Malaysia).

Mereka diketuai oleh orang yang sama iaitu Datuk Kadar Sulaiman (ketua Umno bahagian Muar) dan Datuk Mazlan Harun dari Selangor. Mereka akan ke pejabat ROS esok bagi memohon agar perhimpunan agung Umno kali ini ditunda sehingga selesai siasatan berhubung rasuah politik berkaitan dengan pemilihan parti.

Mereka juga meminta ROS menjelaskan bagaimana Ali Rustam dan Khairy yang didapati bersalah oleh Lembaga Disiplin Umno, dibenarkan hadir dan mengundi dalam perhimpunan agung Umno kali ini.

Menurut Datuk Kadar, mengikut perlembagaan parti, apabila kedua-duanya didapat bersalah, maka mereka tidak boleh hadir mesyuarat parti manakala 42 orang daripada perwakilan tidak layak menghadiri perhimpunan agung ini kerana muflis.

Adakah cara disaat-saat akhir ini akan membuahkan hasil? Sama2 kita tunggu.....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA