" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 March 2009

Manikumar Calon PKR Bagi DUN Bukit Selambau

UPDATE: S.Manikumar, 35, seorang ahli perniagaan telah dipilih sebagai calon PKR bagi PRK DUN Bukit Selambau, Kedah demikian diumumkan oleh Penasihat PKR, DSAI. Beliau akan berdepan dengan calon BN, Datuk S Ganesan dari MIC dan sejumlah calon bebas dalam PRK tersebut. SPR menetapkan penamaan calon pada 29 Mac ini.

Beliau seorang anggota biasa PKR sejak 2 tahun lalu, merupakan graduan Universiti Utara Malaysia (UUM) dalam bidang Pengurusan Pelancongan sebelum mendapat Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) daripada universiti yang sama.

Anggota PKR bahagian Merbok itu berasal dari Taman Ria Jaya di sini, menjadi pensyarah sambilan di UUM serta fasih berbahasa Sepanyol selain bahasa Melayu, Inggeris dan Tamil.

DSAI berkata, "2 hari lepas, Arumugam ada menghubungi saya dan beliau meminta keizinan untuk turut hadir serta berkempen, tapi saya nasihatkan dia supaya tunggu dulu".

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA