" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

30 March 2009

Bukit Selambau Memecah Rekod

Pertandingan 15 penjuru di Bukit Selambau telah mengejutkan pelbagai pihak. Apakah maknanya disebalik semua ini? Sekiranya ini adalah strategi, pihak mana yang melakukannya? Ada juga diantara mereka yang kecewa diatas sesuatu.

Nampaknya S Ganesan (BN) bukan sahaja berdepan S Manikumar (PKR) sahaja, tetapi 13 individu lagi yang bertanding diatas tiket Bebas, sekali gus mencatat sejarah sebagai pilihan raya yang paling ramai calonnya.

Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata, bilangan calon di Bukit Selambau adalah teramai dalam sejarah pilihan raya di Malaysia. Rekod sebelum ini adalah pada satu pilihan raya di Sabah melibatkan lapan calon.

Calon2 Bebas yang bertanding di Bukit Selambau ialah R Loganathan, Tan Hock Huat, Mohd Radhi Mat Lazim, Mohd Fadzli Wahab, Abdul Rahim Abu, L Sarala, A Jayagopal, S Moganakumar, Khamis Awang, Husaini Yaacob, Venason Michael, Mejar (B) Anuar Abdul Hamid dan T Chandrarajan.



1 comment:

Prof. Era Pasca said...

salam,
nak minta pendapat anda...
Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang meminta agar rakyat tidak menjadikan tiga pilihan raya kecil pada 7 April ini sebagai satu “pungutan suara”
mohyidin bodoh! mohyidin kate PRK 3tpt bukan pungutan suara rakyat..
abis pungutan duit poket die?

fakta telah beritahu..
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA