" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 March 2009

AMK Lancar 'Say No To Najib'

KETUA Angkatan Muda KeADILan Malaysia, Shamsul Iskandar Mohd Akin akan melancarkan Gerakan Rakyat Tolak Najib Sebagai PM atau “Say No To Najib” pada jam 10, esok di Dewan Sivik MBPJ.

Pada masa yang sama, Shamsul akan turut menyertai Rapat Anak Muda AMK Selangor & W.Persekutuan 2009 yang akan diadakan di lokasi yang sama.

Rapat Anak Muda ini akan dihadiri oleh Kepimpinan AMK bahagian-bahagian dari seluruh Selangor & Wilayah Persekutuan yang akan dirasmikan oleh Naib Presiden KeADILan Datuk Dr Jeffrey Kitingan.

Program ini adalah platform khusus untuk pemimpin AMK akar umbi untuk membedah dan membahas Ucapan Dasar Ketua AMK Malaysia didalam Kongres Nasional AMK 2008 yang bertajuk “Memimpin Harapan Rakyat”. Atucara RAM adalah dilampirkan.

PEJABAT KETUA AMK MALAYSIA

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA