" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

31 March 2009

Polis Keluar Fatwa

Polis melarang penceramah PKR di Bukit Gantang mengulas 'isu pembunuhan Altantuya Shaariibuu' yang sering dikaitkan dengan kes kenalan dekat timbalan perdana menteri, Abdul Razak Abdullah Baginda dan 'mempersoalkan keputusan yang dibuat oleh institusi raja'.

Larangan ini telah dimaklumkan kepada Tai Sing Ng semasa beliau ke balai polis Taiping semalam. Ini adalah cara lapok bagi menghalang PR menjelaskan lebih terperinci kepada rakyat. UMNO/BN ternyata telah 'jauh kebelakang' dalam 'arus perubahan yang rakyat harap2kan' dengan melibatkan POLIS.

Buat masa ini, belum ada lagi bentuk perubahan yang rakyat harap2kan daripada kerajaan. Yang ternyata hanyalah perubahan antara P/Lah kepada Najib. Ini pun Najib masih dalam samar2 adakah impiannya itu akan menjadi satu kenyataan. Apa2 pun, P/Lah adalah lebih baik daripada Najib......

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA