" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 March 2009

Mahathir Akan Humban Ali Rustam Keluar

Bekas presiden UMNO yang juga bekas PM, Tun Dr Mahathir (TDM) meluahkan rasa benci dan menyampah beliau terhadap Ketua Menteri Melaka yang jelas seorang perasuah dan punyai kelakuan jelik lagi jijik. Semasa mengulas kenyataan Mohd Ali yang mengatakan beliau turut terlibat dalam keputusan Lembaga Disiplin baru2 ini, TDM berkata:

"Saya harap saya boleh tapi saya bukan anggota Umno. Jika saya terbabit, saya akan menghumban beliau keluar sejak awal lagi tapi saya tidak terlibat jadi..minta maaf. Saya berasa berat hati untuk tunggu keputusan oleh lembaga itu dan saya tidak cukup gembira dengan keputusan.

Ada satu kes di mana Isa Samad, yang dikeluarkan kerana terbabit dalam politik wang tapi dia juga hilang kedudukannya sebagai menteri. Tapi di sini kita ada keputusan yang pelik. Dia didapati korup tapi dia kekal sebagai Ketua Menteri Melaka. Sekarang kita ada seorang yang disahkan sebagai korup tapi parti UMNO menerima beliau sebagai Ketua Menteri.

Jika anda buat keputusan, ia mesti konsisten. Dalam cara yang sama, ia perlu meliputi semua orang, dengan jumlah yang sama. Anda tak boleh berkata, baiklah, dia bunuh orang itu dia patut digantung. Dia bunuh orang lain tapi orang itu tidak penting, jadi lepaskan dia".

Persoalan2 buat TDM:

-Pembunuh Altantuya Shariibuu tak kena hukum gantung ke?

-Najib dan Rosmah tak beritahu TDM ke dimana Balasubramaniam disembunyikan?

-TDM, you ada dapat share ke daripada commission kapal selam?

-TDM, siapa yang subahat dengan Mat Taib semasa dia menipu di Australia dulu?

Soalan cepumas untuk TDM:

Datuk Seri Anwar Ibrahim kata Najib ada kes khalwat dengan artis di Port Dickson, betulke? Najib berkhalwat dengan siapa? Ziana Zain ke?

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA