" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 January 2010

Waspada Dengan Insiden Terbaru Ini

Perkembangan politik dalam negara kita nampaknya semakin bercelaru. Sekarang, isu penggunaan kalimah Allah telah diusahakan oleh ‘Pakatan Dajjal’ supaya ianya berada di carta ‘Nombor 1’. Hari ini juga dikhabarkan kononnya beberapa perhimpunan sudah diatur berkaitan dengan isu ini sedangkan semalam pihak kerajaan telah mengeluarkan kenyataan supaya isu ini dihentikan.

Gerak-kerja ‘Pakatan Dajjal’ berusaha bagi mewujudkan suasana ‘tegang’ terutamanya antara Islam dan Kristian. Bukti terbaru bagi mengiyakan andaian ini telah berlaku semalam dimana 2 buah gereja iaitu di Desa Melawati, Kuala Lumpur dan satu lagi di Jalan Templer, Petaling Jaya telah dibakar. Satu gereja juga di Petaling Jaya menerima ugutan.

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Zaid Ibrahim mengutuk Umno dan menggesa kerajaan supaya mengambil tanggungjawab penuh sebelum ianya menjadi bertambah buruk lagi. Namun, Najib menafikan sekeras-kerasnya bahawa kerajaan terlibat dengan insiden terbaru ini.

Jadi, kita harus berwaspada dengan perkembangan terkini ini. Mengikut apa yang boleh dilihat melalui media tunggangan kerajaan sehingga semalam, syukur kepada Allah SWT kerana hanya 2-3 kerat sahaja yang terlibat dalam perhimpunan. 'Pakatan Dajjal' mahu kita mengikut mereka. Namun, rakyat masih mampu menilainya.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA