" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

19 January 2010

Gambar Untuk Di Kongsi Bersama 18 Jan 2010




3 comments:

Anonymous said...

Salam. Apakah sebenarnya mesej gambar yang anda posting ni. Saya sebagai orang awam, melihat gambar2 itu dari dua aspek. Satu, dari aspek fotografi, dan satu lagi, aspek kebesaran Allah. Malangnya anda tidak pula menentukan mesej apa yang anda hendak sampaikan.
Kalau aspek fotografi, gambar2 itu tiada nilai fotografinya. Dari aspek satu lagi, saya pun tak dapat meneka, apa yang anda harapkan dari orang macam saya ni. Berilah sedikit hint mesejnya. ybmola at yahoo.

Anonymous said...

yelah..apa message sebenarnya ya... baru beljar nak berfoto ke? ke tengah obses dgn awan dan lagi..? dejavu....

Anonymous said...

Sekiranya seseorang itu berjaya menyelami gambar untuk dikongsi bersama yang bermula dihujung Disember 09 lagi, nescaya mereka dapat melihat akan 'Kebesaran Allah SW'.

Jadi, soal yang ditimbulkan oleh 2 Anonymous (konon2nya) itu tidak timbul sama sekali bagi Ana.

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA