" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

14 January 2010

4,000 Sambut Ketibaan Pemangku Raja Kelantan

Hampir 4,000 orang membanjiri Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra untuk mengalu-alukan ketibaan Pemangku Raja Kelantan Tengku Muhammad Faris Petra dari Kuala Lumpur petang ini. Baginda yang tiba kira-kira 4 petang disambut oleh Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Pemimpin-pemimpin PAS dan Umno juga membanjiri lapangan terbang untuk menyambut Tengku Muhammad Faris pada perhimpunan yang diadakan untuk melahirkan taat setia kepada baginda.

Pada malam ini baginda akan mengetuai satu majlis sembahyang hajat untuk memohon kestabilan dan keharmonian negeri itu. Majlis itu akan diadakan di Stadium Sultan Mohammad IV dan dipercayai sebagai sebahagian daripada usaha untuk menaikkan keyakinan rakyat terhadap istana.

sumber: TMI

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA