" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

09 January 2010

Gambar Untuk Di Kongsi Bersama 8 Jan 2010

Hari ini kita dikejutkan dengan insiden gereja dibakar. Andaian saya sama dari dulu lagi bahawa ada pihak yang 'mengatur' semua ini dengan harapan ianya akan menguntungkan mereka. Tidak kira dari sebelah mana sekalipun, tingkah-laku mereka menunjukan bahawa mereka adalah dari 'Pakatan Dajjal'. 

Di Kelantan pula, selepas berhempas-pulas memaksa Tok Guru Nik Aziz agar meletak jawatan, Pakatan Dajjal berusaha 'menggoncang' Istana pula. Baru-baru ini Tengku Temenggong telah mengeluarkan kenyataan dalam Astro Awani dengan mengumumkan pihak Istana tidak berpuas-hati dengan kenyataan media yang telah dibuat oleh Tok Guru pada hari sebelumnya berkenaan Tuanku Sultan. Sepatutnya Tengku Mahkota yang layak bertindak sedemikian.

Dibawah saya publishkan gambar-bambar yang sempat diambil hari ini untuk dikongsi bersama. Semoga ianya akan memantapkan lagi iman dalam diri masing-masing. Semua gambar-gambar diambil sekitar jam 4pm-7pm hari yang sama.




No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA