" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 December 2008

Baik Buruknya di Sebalik Kegagalan 16Sept

RAKYAT yang inginkan perubahan dalam masa terdekat menanti tarikh keramat 16Sept dengan penuh debaran termasuklah juga dari kalangan penyokong BN sendiri.Ada dari mereka yang sudah MELOMPAT keahlian pada mana2 parti dalam PR.Ada juga yang sudah standby bila PR mengambil-alih kerajaan Persekutuan,meraka akan terus melompat tanpa was2 lagi.Suasana ini berlaku bila seseorang itu tidak memahami istilah PERJUANGAN yang dibawa oleh PR.Bagi mereka siapa yang BERKUASA,mereka akan menyokongnya.Tak kisahlah,janji mereka menyokong kita...
Semua sudah maklum,tarikh 16Sept adalah tarikh Pembentukan Malaysia iaitu dengan penyertaan Sabah & Serawak kedalam Malaysia.Mungkin kerana inilah DSAI memilih tarikh ini sebagai hari PR mengambil-alih Kerajaan Persekutuan dari BN.
Dipihak Kerajaan BN sendiri pun akui,kalau dibiarkan saja tarikh ini berlalu,sudah PASTI mereka akan diJATUHKAN dengan aibnya.Tak tahulah mereka mendapat maklumat dari mana,mereka terus mengambil langkah drastik dengan menghantar MP2 mereka yang terpilih sahaja ke Taiwan yang konon2nya mereka pergi belajar kaedah pertanian disana.Kenapa sampai begitu ramai MP yang terpaksa mempelajari bidang pertanian?Setahu kita,Menteri Pertanian sahaja yang patut memikul tugas ini!!

1 comment:

razak said...

saya sokong 1000000000000% bro........

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA