" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

14 December 2008

IMBAS KEMBALI BERMULANYA GELOMBANG BARU INI (Bhgn 2)

Setelah kekalahan Barisan Alternatif(BA) dalam PRU-10,GELOMBANG yang ditakuti oleh kerajaan BN sudah menampakkan penurunan.GELOMBANG ini bangkit kembali semasa mahkamah menjatuhkan hukuman terhadap DSAI yang PEJUANG2 REFORMASI bagi satu nama khas iaitu 'BLACK 14'.Disinilah bermulanya detik2 KEGELAPAN kepada suasana politik dinegara kita.
Dengan ini,kerajaan BN senanglah memainkan permainan POLITIK mereka rentetan kejayaan mereka MEMAKSA PERCUTIAN terhadap DSAI.Dengan BIJAKNYA mereka mengatur strategi iaitu TDM telah meletak jawatan untuk memberi laluan kepada PAK LAH.
Kerana inilah saya minta semua yang inginkan PERUBAHAN,sama2 flash back kembali suasana politik dinegara kita. Semasa DSAI barada dalam penjara,berlakulah PRU-11 pada 2004.Dengan ANGKUHNYA kerajaan BN mendapat kemenangan yang BESAR. Kemanakah perginya semua PENDUSTAAN,KEZALIMAN,PENGHINAAN yang telah dilakukan terhadap DSAI.?Hanya dengan pertukaran TDM kepada PAK LAH,semua benda2 yang mereka lakukan dapat DILUPUSKAN begitu saja.Inilah 'kehandalan kerajaan BN'.Mereka juga mungkin dengan ANGKUHNYA berkata'MALAYSIA INI,ANA YANG PUNYA..'
Tanpa kita semua duga,ada juga BAIKNYA akibat dari pertukaran TDM kepada PAK LAH.Pada awal 2004 PAK LAH membuat satu kejutan dengan membebaskan DSAI dari penjara sebelum sampai tempoh hukumannya tamat & lain2 pertuduhan keatas DSAI dimansuhkan serta-merta.Betapa siksannya bila seseorang yang sakit berada dalam penjara.Betapa besarnya DUGAAN yang dilalui oleh DSAI.Bila bebas,ada pihak yang dah uruskan segala keperluan untuk menghantar DSAI menerima rawatan ke luar negara.Disinilah semua pejuang2 REFORMASI mendapat semangat baru untuk meneruskan PERJUANGAN ini.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA