" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 December 2008

Kebaikan di Sebalik Kegagalan 16Sept

Kerajaan BN memang TAKUT untuk menghadapi cara yang DSAI gunakan.Mereka telah berusaha sedaya upaya untuk menghalangnya dari berlaku.Target utama mereka ialah DSAI mesti DIHAPUSKAN....Dengan itu maka berulanglah KES LIWAT(2) keatas DSAI.Tapi usaha kali ini nampaknya tak berapa menjadi.Sampai sekarang kes ini masih belum selesai.Tak sedarkah mereka,rentetan dari pertuduhan LIWAT(1) yang sebelumnya,populariti DSAI semakin bertambah.
Ini adalah usaha untuk mengganggu tumpuan DSAI & juga point bagi mareka untuk mengalahkan beliau semasa PRK Permatang Pauh tempoh hari.Hinggakan sumpah menjadi satu mainan dalam trend politik mereka.Nampaknya mereka tak pernah belajar dari kesilapan lalu.
Disaat DSAI terpaksa menempuh kes liwat yang ke-2,sudah kelihatan ada sesuatu yang tidak kena dalam PR itu sendiri.Saya masih ingat berbagai kenyataan telah keluar dari mulut beberapa pemipin dalam PR,seumpamanya"DSAI ingin jadi PM adalah angan2 Mat Jenin" dan "saya ada bukti yang mengatakan bahawa DSAI memang terlibat dengan kes liwat yang terbaru ini" dan "Kenapa sibuk sangat dengan cerita kematian Al Tantuya..!!?" dan lain2 lagi.Benda2 ini semua tak sepatutnya keluar dari kalangan pemimpin PR.
Sama juga di pihak MP BN yang ingin melompat kesebelah PR yang boleh mejatuhkan kerajaan BN.Kalau sekarang mereka boleh melompat kesebelah sini,tidak mustahil mereka boleh melompat kesebelah sana bila2 masa sahaja.
Pemimpin yang dah buat silap,hendaklah bertanggungjawab diatas kenyataan PANAS mereka.Selagi benda begini tak diselesaikan seikhlasnya,istilah muafakat dalam PR adalah dari pandangan luaran sahaja.Berapa lama kerajaan PR mampu bertahan seandainya projek 16Sept BERJAYA..?Benda2 ini semua adalah KEBAIKAN kepada PR.Sementara masa yang masih ada ini,"PERKEMASKANLAH PR,SELESAIKAN SEGALA PERMASAALAHAN SEIKHLASNYA demi untuk merialisasikan HARAPAN RAKYAT".

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA