" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

24 December 2008

Kapten Zahar sertai PAS: Hijrah bermakna untuk PAS Selangor

KUALA LUMPUR - Keputusan Kapten (B) Dato' Zahar ImageHashim menyertai PAS disifatkan sebagai sesuatu yang cukup bermakna kepada PAS Selangor menjelang sambutan Maal Hijrah Isnin depan.

Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa berkata demikian selepas menerima borang keahlian penyertaaan bekas Ketua Umno Bahagian Petaling Jaya selatan bersama 28 ketua cawangan dan 13 ahli jawatankuasa bahagian berkenaan pagi tadi di De Palma Hotel, Ampang.

Turut hadir dalam majlis itu Pesuruhjaya PAS Selangor, Dato' Dr Hassan Ali dan Ketua Penerangan PAS Selangor Roslan Shahrir.

Nasharuddin juga menegaskan semangat Hijrah tahun ini juga amat bermakna kepada Zahar dan rakan-rakannya.

Selain itu Nasharuddin berkata, penyertaan Zahar yang amat bersesuaian dengan semangat Hijrah yang diraikan oleh umat Islam.

"Hari ini kita menyambut mereka bukan sebagai rakan tetapi sebagai ahli keluarga yang bersama berjuang bagi memastikan PAS menjadi parti yang diyakini seluruh rakyat Malaysia," kata Nasharuddin.

PAS kata beliau sentiasa membuka pintu kepada individu yang ikhlas mahu berjuang bagi memastikan perjuangan parti mahu menegakkan keadilan di negara ini tercapai.(Harakah)

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA