" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 December 2008

Keburukan Dari Kegagalan 16Sept

Beginilah umpamanya,kalau kita dengan sepenuh hati menaruh harapan diatas sesuatu perkara yang inginkan ianya berlaku mengikut kehendak hati kita,alangkah kecewa & hampanya kita bila ianya tidak berlaku separti yang dirancangkan.Pratus populariti PR telah merudum akibat dari kegagalan projek ini.
Begitulah bagi pihak RAKYAT yang kurang memahami istilah perjuangan dalam PR.Mereka menyokong PR hanya semata-mata mahukan PERUBAHAN....Yang penting bagi mereka kerajaan BN perlu di JATUHKAN.Mereka dah muak dengan cara BERPOLITIK puak2 BN ini.Tak habis MEMBODOHKAN mereka.
Golongan ini yang berkemungkinan besar sudah kurang berminat terhadapPR.Mereka tak akan berfikir benda ni semua teramat susah untuk dilakukan.Ini kerana kerajaan BN sudah terlalu lama memerintah MALAYSIA.Maknanya,mereka tidak akan merelakan PR mengambil-alih tampok pemerintahan dari mereka dan ramai dari mereka sedar yang kerajaan mereka berada diambang KEHANCURAN.
Saya masih ingat DSAI pernah berkata "Kalau Allah dah takdirkan kita menang,kita akan menang,pedoman saya ialah semasa PRK Permatang Pauh.Habis jentera jentolak BN digunakan.Begitu banyak wang RAKYAT di taburkan disana,kes SUMPAH LIWAT pilihanraya,tetapi kita tetap mendapat kemenangan kerana Allah telah mentakdirkan kita untuk menang".
Dengan izin Allah PRK berlaku lagi di Kuala Terengganu.Disini PR boleh berusaha pulihkan segala kelemahannya.Buktikan kepada RAKYAT bahawa perjuangan & kemaufakatan PR masih TEGUH..!!!Ingatlah semua,kalau kita terlepas peluang ini maka berkemungkinan berpuluh tahun lagilah untuk kita melangkah kembali.Ingatlah semua,kekuatan kerajaan BN betul2 bergantung diatas gabungan parti.Jadi untuk menjatuhkan mereka,kita kenalah menggunakan landasan kemaufakatan yang Allah telah kurniakan kepada kita iaitu PR.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA