" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

14 December 2008

IMBAS KEMBALI BERMULANYA GELOMBANG BARU INI (Bhgn 1)

Bermulanya gelombang baru ini tidak boleh dinafikan dengan berlakunya PERISTIWA HITAM penahanan,kezaliman,pendustaan terhadap BAPA REFORMASI kita iaitu DSAI. Sebelum berlakunya PERISTIWA HITAM ini,BN adalah sebuah kerajaan yang GAH dimata kebanyakan RAKYAT & juga dimata DUNIA.Biarpun pada masa itu sudah ada golongan yang tidak berpuas hati dengan kerajaan BN.
Kita semua sudah sedia maklum,BN mempunyai banyak gabungan parti didalamnya.Oleh kerana itu,kerajaan BN ini teramat-amat sukar untuk digugat. Semasa GELOMBANG REFORMASI Sept 1998 bermula dengan pemecatan DSAI,kebanyakan RAKYAT yang dulunya hanya HANGAT2 TAHI AYAM ambil tahu pasal permainan politik di negara kita dah mula rasa terpanggil....Yang lebih menambahkan KEMARAHAN RAKYAT,satu konspirasi kotor telah berjaya menyebabkan DSAI telah ditahan & diseksa dipenjara.
Rentetan daripada itu,RAKYAT tidak mengira latar belakang agama,bangsa mahupun ideologi politik.Semua tumpu kepada satu tujuan iaitu KEADILAN MESTI DITEGAKKAN. Bila berlakunya PRU-10 pada 1999,lahirlah pakatan pembakang yang disertai oleh PKR,PAS,DAP &PRM atas nama Barisan Alternatif(BA).Tapi yang RAKYAT kesal,perpecahan berlaku disaat akhir.BN begitu senang hati dengan perkembangan ini & terbukti pihak mereka berjaya mengalahkan lawannya,BA.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA