" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 December 2008

BEGINILAH CARA BN DIKETUAI UMNO BERPOLITIK

Bila Agama & Politik disukukan,maka jadilah sesebuah kerajaan itu sepertimana yang berlaku kepada negara kita.Hukum Hudud dijadikan senjata mereka bagi menakutkan kaum lain dinegara kita.Benda ini berlaku akibat daripada ideologi mereka mengenepikan Agama dalam masa mereka berpolitik.

Yang mejadi lebih parah ialah semasa TDM menjadi PM lagi.Pelbagai kenyataan yang tak sepatutnya keluar dari mulut seorang pemimpin yang beragama Islam.Sampaikan satu masa dulu ada fatwa dari ulama mereka mengatakan bahawa wang hasil daripada pelaburan Tabung Haji kedalam Sports Toto adalah halal.

Dulu dia kutuk Rasulullah, dia perlekeh bab siksa kubur, dia minta Quran ditafsir semula, dia perlekeh hukum Allah, dia perlekeh hudud, dia sekat bantuan ke sekolah agama rakyat dengan harapan sekolah agama rakyat tidak mendapat tempat dimuka bumi 'Malaysia Boleh' ini.

Bila begini cara mereka berpolitik,maka lahirlah Peristiwa Hitam yang menimpa Bapa Arus Perubahan ini (DSAI) dengan pertuduhan liwat keatasnya.Alangkah malunya kita Rakyat Malaysia kepada dunia kerana negara ini digembar-gemburkan aman,makmur & diisytihar sebagai negara Islam.Kerana dek Politik mereka,perkara sebegini boleh berlaku.

Cerita liwat ini berlaku lagi dimasa P/Lah menjadi PM yang sampai sekarang pun belum tahu lagi kesudahannya.Kita dah boleh agak,bila saja DSAI tamat tempoh Edahnya untuk layak menjadi calon,cerita Liwat 2 ini sudah mula dimainkan.

Ini terbukti apabila DSAI telah mengisytiharkan bahawa beliau akan bertanding di P Pauh bagi mengisi kekosongan kerusi akibat daripada perletakan jawatan isteri beliau (DSWA) sebagai ahli parlimen disana.Maka berlakulah adegan yang lebih hebat lagi dimana sikena liwat bersumpah didalam Masjid menggunakan Al-Quran.

Mereka tak pernah mempedulikan pandangan daripada alim ulama' yang tak sebulu dengan mereka.Disinilah kita baru nampak yang Puak Umno ini 'menggunakan agama dalam masa mereka berpolitik' dengan cara mereka tersendiri.'Malaysia Boleh...'
Yang terbaru,isu perlaksanaan Hukum Hudud telah dibunyikan loceng oleh puak2 ini.Pihak media arus perdana yang menjadi tunggangan mereka selami ini telah mengambil tempat untuk menjalankan tanggugjawab mereka dengan penuh 'cemerlang,gemilang & terbilang....'

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA