" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

28 December 2008

KERAJAAN BN SUDAH WAJIB DITUKAR...!!!

Saban hari makin terbukti bahawa KERAjaan BN yang dikepalai oleh UMNO(melayu) sudah WAJIB ditukar..!!!
Ingatkah kita semasa TDM jadi PM,golongan Anti-Hadis telah menunjukkan kemunculannya tanpa ada sekatan dari pihak berkuasa.
Pelbagai kenyataan yang menghina Nabi kita degan bebas-sebebasnya diadu-domba oleh puaka2 ini.Adakah apa2 tindakan yang telah diambil oleh pihak KERAjaan keatas golongan ini..!!?Jawpannya,tidak.Ini kerana TDM sudah tergolong dalam golongan ini.
Nampaknya sekarang dimana TDM telah mengundurkan diri dari jawatannya,golongan ini masih bebas bergerak dengan kemunculan terbaru blog adibah ahmad yang telah disabotaj oleh golongan ini.Reaksi dari KERAjaan sama juga dengan yang dulu.
Bagi mereka golongan ini tidak merbahaya.Tindakan wajib diambil apabila ada golongan yang boleh menggugat KERAjaan sahaja.Sepantas kilat mereka bertindak..!!Tapi kenapa KERAjaan sebegini masih berjaya memerintah negara kita?
Tidak ada parti yang boleh menggugat mereka didalam pilihanraya.Jauh sekali untuk berdemonstrasi sampai ketahap apa yang berlaku seperti di Thailand & Indonesia sampai ada rakyat yang sanggup berkorban nyawa.
Bila parti PKR lahir diatas kezaliman KERAjaan ini keatas Bapa Arus Perubahan kita,yang telah membawa kepada gabungan 3 parti Pembakang yang diketuai PKR berjaya bersatu dibawah satu pakatan yang dinamakan Pakatan Rakyat(PR) mereka sudah hampir2 tersungkur semasa PRU-12 itu hari."Inilah hikmahnya disebalik musibah yang menimpa kita."

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA