" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 May 2009

Selangor Bersedia Hadapi PRK

Kerajaan PR Selangor menyerahkan kepada DAP untuk membuat keputusan berhubung kenyataan ADUN Kota Alam Shah, M Manoharan untuk meletak jawatan. MB Selangor, Tan Sri Abd Khalid Ibrahim berkata, sebarang keputusan harus dihormati dan beliau akan menyokong keputusan yang dibuat oleh Presiden DAP, Karpal Singh. Selangor sedia menghadapi PRK pada bila2 masa.

Manoharan adalah antara 5 pemimpin Hindraf yang ditahan di bawah ISA sebelum pilihanraya umum lalu. Beliau memperjuangkan hak asasi kaum India dan lantang bersuara menentang dasar2 kerajaan yang meminggirkan kepentingan kaum India.

Beliau juga adalah satu-satunya tahanan ISA yang bertanding dan menang besar dalam PRU-12 pada Mac 2008. Beliau menewaskan calon BN dari Gerakan, Ching Su Chen dengan majoriti 7,184 undi.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA