" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 May 2010

MIC Pecat Mugilan Serta-Merta

KUALA LUMPUR, 20 Mei — Timbalan Ketua Pemuda MIC V. Mugilan telah dipecat dari pari serta-merta berkuat kuasa hari ini. The Malaysian Insider difahamkan surat memecat Mugilan dikeluarkan petang ini dan keputusan itu dibuat oleh Datuk Seri S. Samy Vellu atas kapasitinya sebagai presiden. Samy Vellu boleh berbuat demikian selepas berbincang dengan timbalannya.

“Ya, saya boleh sahkan yang dia sudah dipecat,” kata sumber ibu pejabat MIC.

Mugilan (gambar) yang dihubungi sebentar tadi berkata beliau menerima apa-apa surat. Pemecatan ini merupakan yang kedua dalam tempoh seminggu ini.

Minggu lalu Samy Vellu memecat bekas orang kanannya V. Subramaniam atau yang dikenali sebagai Bharat Maniam.

Pemecatan Mugilan, yang juga Ketua Pemuda Hulu Selangor dibuat sehari selepas Samy Vellu berkata beliau akan dihadapkan ke jawatankuasa disiplin kerana bertindak bertentangan dengan kepentingan parti dan Barisan Nasional (BN) semasa pilihan raya kecil Hulu Selangor bulan lalu.

(TheMalaysianInsider)

" Ya Allah berilah Hidayat, Hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda. Bantulah baginda. Begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya Allah selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya Allah bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA