" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 September 2009

PAS Memilih Zulkefly

Pakatan Rakyat mengumumkan Pesuruhjaya Pas Negeri Sembilan, Zulkefly Mohamad Omar, 45, sebagai calon yang mewakili PAS untuk bertanding pada PRK DUN Bagan Pinang pada 11 Oktober ini. Ianya diumumkan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Pusat Gerakan Induk DAP di Batu 9 Teluk Kemang sebentar tadi.

Turut berucap pada majlis tersebut Pengerusi DAP, Lim Kit Siang dan Naib Presiden PKR Azmin Ali. Antara pimpinan PAS yang turut hadir ialah Timbalan Presiden Ust Nasharudin Mat Isa, Naib Presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub, Bendahari PAS, Dr. Hatta Ramli, Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hassan Ali serta pimpinan PAS Negeri Sembilan.

Zulkefly merupakan lulusan Master Sains(UPM) dan Ijazah Komunikasi (UiTM) juga seorang ahli perniagaan. Beliau juga merupakan Pesuruhjaya Pas Negeri Sembilan sejak 2007 lagi dan seorang profesional yang mampu mengangkat umat dan bangsa.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA