" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 September 2009

Giliran MIC Pula Beraksi

UBN makin hari semakin tenat. Penyakit demi penyakit telah menimpa parti perkauman itu. Belum lagi selesai isu yang berbangkit(UBN sendiri yang bangkit), datang pula yang baru bertalu-talu. Penyakit sudah menular kepada komponen mereka. Selepas kita mendengar dan melihat permasaalahan dalam MCA, kini giliran MIC menunjukkan aksi.

Samy Vellu masih tidak sedar diri, masih mempertahankan sikap ego diktatornya. Samy merupakan spesis yang sama taraf dengan Che Det. Semalam Samy telah membuat pengumuman bahawa calon timbalan presiden MIC, Datuk S Subramaniam akan dirujuk kepada jawatankuasa disiplin parti itu ekoran satu kenyataan yang dibuat oleh Subra dalam akhbar berhubung pemilihan parti itu pada 1977.

Subra percaya ini semua adalah kerana Samy sedang berkempen bagi pihak Datuk G Palanivel yang juga merupakan calon Timbalan Presiden MIC. Subra mengatakan yang Samy telah melancarkan kempen kotor terhadapnya setiap hari. Sekiranya tindakan tidak diambil terhadapnya sekalipun, ia sudah cukup untuk menakutkan perwakilan.

Tinggal je.. MIC tu.. Encik Subra.., PKR kan ada. Kamu tak dapat buat apa selagi duk dalam tu.. Tinggal je si Samy tu dalam kapal BN, biarlah dia karam bersama-sama spesis yang seangkatan dengannya....

Lihat saja cara mereka berpolitik. Bermula dengan DSAI-UMNO, Chua Soi Lek-MCA, dalam MIC pula nampaknya kamulah 'mangsanya'..

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA