" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 November 2010

Terkejutkah BN Miliki 2 PRK ?

UPDATE: Keputusan rasmi kedua-dua PRK yang telah di adakan hari ini telah di miliki oleh BN. Apakah dengan perkembangan ini merupakan satu kejutan kepada rakyat Malaysia dan menandakan Rakyat Malaysia telah mengampunkan segala dosa yang telah di lakukan oleh BN terhadap mereka?

Sedangkan dalam masa yang sama mereka masih dan tetap menggunakan cara lapuk untuk di peragakan kepada rakyat Malaysia. Hari ini kecoh media mendengar cerita karut Ketua Puteri UMNO Bahgian Kuala Krai mengenai kelakuan ganas Muslmat PAS berumur yang telah memukul beliau.

Percayakah kita...? Walau apapun, tahniah kepada beliau kerana sanggup tampil dengan watak yang sedemikian.

Berikut adalah keputusan rasmi kedua-dua PRK berkenaan:-

DUN Galas:
BN = 5, 324 undi
PAS = 4, 134 undi
BN menang dengan majoriti 1,190 undi.

Parlimen Batu Sapi:
BN = 9,773 undi
PKR = 3,414 undi
Parti Progresif Sabah = 2,031 undi
BN menang dengan majoriti 6,359 undi.

2 comments:

Anonymous said...

dah kalah diamlah...

Anonymous said...

tak mau baca sudahlh....
kita tunggu PRU13

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA