" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 November 2010

PAS Yakin Dapat Sokongan Majoriti Pengundi Melayu Dan Cina

GUA MUSANG: Seorang pemimpin PAS yakin calon mereka Dr Zulkefi Mohamad mendapat sokongan majoritÍ pengundi Melayu dan Cina dalam pilihan raya kecil DUN Galas hari ini.

galas 2“Insya’Allah pengundi Melayu dan Cina menyokong PAS berdasarkan hasil kerja dan maklum balas yang diterima dari pengundi,” kata ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad. Dr Zulkefli ditentang oleh calon Barisan Nasional, Abdul Aziz Yusof dalam pertandingan satu lawan satu.

Bagaimanapun, Khalid khuatir dengan tindakan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) mengira undi orang Asli di tempat pengumuman keputusan di bandar Gua Musang dan menyifatkan tindakan SPR itu sebagai kembali kepada sistem lama.


“Ini kali pertama ia dipratikkan semula setelah dimansuhkan beberapa tahun lalu. Saya tidak tahu mengapa ia dilakukan di sini (Galas),” katanya ketika ditemui FMT di sini hari ini.

Bagaimanapun, Bendahari PAS Pusat Dr Hatta Ramli menjangkakan peluang calon PAS sehingga jam 10 pagi tadi adalah 50-50.

Oleh Muda Mohd Noor
(FreeMalaysiaToday)

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA