" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

11 September 2010

PERHIMPUNAN TANDA SOKONGAN PEMBANGUNAN PUSAT ISLAM DI GROUND ZERO

gambar Press TV
Ratusan telah berhimpun secara aman tanda sokongan kepada cadangan untuk membina Pusat Islam di tapak Tragedi Runtuhan World Trade Centre yang di kenali sebagai Ground Zero di New York pada malam ulang tahun ke 9 serangan 11 September, yang mengorbankan hampir 3,000 orang.

Kebanyakan dari mereka memegang lilin menyala, tanda simpati (berkabung) kepada mangsa yang terkorban dalam insiden yang makin mengelirukan kita. Dalam masa yang sama, mereka menyelar pihak yang berusaha bagi menghentikan projek pembangunan Pusat Islam di sana sebagai mengutuk Muslim dan merosakkan hak-hak dasar AS.

Semakin banyak pihak yang telah tampil untuk mengemukan pendapat besertakan bukti bahawa wujudnya pihak yang merancang insiden berkenaan semata-mata bagi mendapatkan 'lesen' dari dunia untuk 'melanyak secara terhormat' negara-negara Islam yang mereka inginkan.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA