" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

02 February 2010

Rakaman Sidang Media DSAI Di Mahkamah



Polis Halang Jurugambar Memasuki Bangunan Mahkamah

Hadir memberikan sokongan pada perbicaraan Anwar sebelah petang ialah Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dan juga Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi Yusof serta penyokong mantan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar tiba jam 2.30 petang diiringi oleh isteri dan anak-anaknya. Polis mengawal ketat pintu masuk bangunan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dan tidak membenarkan jurugambar memasuki kompleks mahkamah.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebentar tadi memutuskan perbicaraan konspirasi dua Datuk Seri Anwar Ibrahim akan disambung jam 2.30 petang esok. Keputusan itu diambil setelah peguam Anwar memberitahu mahkamah bahawa mereka akan mengadakan pertemuan dengan hakim Mahkamah Persekutuan pagi esok.

sumber: TVS

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA