" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 February 2010

FRU Siap Sedia

Tepat jam 10.15 pagi, 3 trak Polis Simpanan Persekutuan (FRU), 2 trak penyembur air bercampur kimia dan 2 trak polis tiba di perkarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Dijangka solat hajat akan diadakan di Masjid Wilayah sebaik sahaja selesai solat Jumaat untuk mendoakan mantan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tepat jam 12 tengahari, 7 buah kereta dan 2 buah van tiba di Kondominium Desa Damansara membawa rombongan panel mahkamah terdiri dari hakim, pendakwaraya, peguambela, pengadu Saiful Bukhari Azlan dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Rombongan mahkamah itu akan meneliti sumber pancaran litar tertutup (CCTV) yang dijadikan bukti oleh pihak pendakwaraya. Difahamkan hakim akan memutuskan sama ada akan meneruskan perbicaraan hari ini selepas melawat di lokasi.

Perbicaraan Konspirasi II Datuk Seri Anwar Ibrahim ditangguhkan Isnin, 9 Febuari 2010. Peguam Anwar, Sankara Nair ketika dihubungi TvSelangor mengesahkan perbicaraan itu akan bersambung minggu hadapan setelah rombongan mahkamah selesai mengadakan lawatan ke Kondominium Desa Damansara pagi tadi.

sumber:TVS

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA