" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

01 February 2010

Kepada Semua Ahli AIC Dan Pendokong REFORMASI

Seperti yang sedia maklum, perbicaraan Dato' Seri Anwar Ibrahim akan berlansung pada 2 Februari 2010 bermula pada pukul 8.30pagi bertempat di Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta. Ini merupakan siri ulangan kepada tuduhan lemah yang dilemparkan kepada pemimpin yang kita sayangi setelah mereka gagal mengaitkannya dengan mana-mana kes korupsi, agen Yahudi, dan pembelot negara.

Oleh itu, AIC menyeru semua ahli serta pendokong gerakan REFORMASI untuk bersama-sama dengan yang lain untuk berada di Mahkamah sepanjang perjalanan kes ini berlansung bermula 2 Februari 2010 bagi menunjukkan sokongan ke atas Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Kepada yang tinggal di luar Kuala Lumpur, tunjukkan sokongan melalui Twitter dengan melanggan sebagai "follower" Anwar Ibrahim melalui http://www.twitter.com/AnwarIbrahim.

Suara Rakyat Suara Keramat!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA