" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

02 February 2010

Anwar Mahu Sapena Najib dan Rosmah Sebagai Saksi

Mantan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan dakwaan ke atasnya sebagai konspirasi Perdana Menteri Najib Tun Razak dan isterinya, Rosmah Mansor.

Anwar telah meminta peguamnya, Karpal singh supaya mensapena Perdana Menteri dan Rosmah untuk menjadi saksi dalam kes liwat II ini.

Anwar berkata, beliau mempunyai bukti untuk menunjukkan bahawa Saiful telah menemui Rosmah dan kemudian Najib, dua hari sebelum membuat laporan polis.

"Orang yang terlibat berpakat dengan orang yang menuduh saya termasuk Najib dan Rosmah hadir ke mahkamah jelaskan keadaan".

Kita membuat tuntutan supaya Najib dan Rosmah hadir ke mahkamah. Saya hendak tengok mereka hadir atau tidak. Kenapa hendak larang, nafikan hak saya belan diri, sekarang saya ada bukti Najib dan Rosmah menghasut budak ini", ujar Anwar.

Saiful Bukhari Azlan menurut Anwar hanyalah kambing hitam di dalam kes liwat II ini.

(TVS)

1 comment:

Wee Phak Yew said...

Yes!!!,
Gua suka tengok itu Haji Kelantan Menteri Besar kasi full supot sama itu Anwar main belakang punya kes,itu Aziz Haji Kelantan lagi doa banyak kuat kasi mati itu orang bikin ini kes,semua tarak betul punya maa..mana Anwar ada main itu Saipul punya lubang belakang,itu polis ada jumpa Anwar punya air mani itu dalam Saipul punya lubang pun tipu maa,ini UMNO punya kerja,dia sudah curi itu Anwar punya air mani belakang kasi tarok itu dalam Saipul punya lubang.Ini jahat punya kerja maaa...tapi gua happy sebab itu Haji Kelantan sudah kasi signal sekarang main belakang ok maa,kalu tarak ok apa macam dia mari supot itu Anwar punya kes KL sana? Itu Haji Kelantan bikin Sembahyang Special tau. Ini Malaysia democrasi maaa,semua orang boleh bikin apa2 suka tapi takmau bising2 maa..!

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA