" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 July 2010

VIDEO KESEDARAN - Kitab Suci

UPDATE: Sebelum ini ramai dari kalangan kita sudah mendengar mengenai pengubahsuaian isi kandungan di dalam kitab Injil. Akibat daripada itu, permasaalahan di antara agama Kristian dan Islam telah mula kelihatan.

Di sini kita boleh kita lihat, perancangan Dajjal bermula dengan mencipta berbagai pertelingkahan di antara Kristian dan Islam terutama sekali tentang Nabi Isa as yang semua sudah maklum baginda akan turun ke bumi sebagai penyelamat apabila KIAMAT sudah terlalu hampir. Semoga Allah membuka pintu hati setiap Umat Manusia demi Kebaikan Dunia Dan Akhirat.

Sila lihat video yang telah di usahakan oleh WakeUpProject yang saya sertakan di bawah ini.













bersambung...

" Ya Allah berilah Hidayat, Hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda. Bantulah baginda. Begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya Allah selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya Allah bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "

INGATLAH..!!! mereka yang tergolong dalam GOLONGAN DAJJAL ini akan sentiasa berusaha dengan menggunakan apa cara sekalipun semata-mata untuk MELALAIKAN KITA, apatah lagi sekarang, di mana kita sudah pun berada pada ZON KRITIKAL dalam menghadapi kedatangan HARI KIAMAT.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA