" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

13 July 2010

Permainan Solo Najib Tumpaskan Usaha Selamatkan Gaza

Parti Islam Se-Malaysia mengkritik Perdana Menteri Najib Abdul Razak kerana menyebabkan usul menyelamatkan Gaza di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu gagal.

Naib Presiden Pas Mahfuz Omar berkata cubaan Najib membawa usul 'Selamatkan Gaza' secara solo menyebabkan ia ditolak sebulat-suara oleh negara anggota-anggota PBB, termasuk Amerika Syarikat.

"Mengapa kita tidak mengumpulkan suara kolektif sebelum membawa usul ini? Mengapa Najib tidak menjemput Turki dan negara-negara lain yang bersama dengan pendirian kita," soal Mahfuz, seperti yang dilapor portal Free Malaysia Today.

Mahfuz meragui kegagalan Najib melobi usul ini bersama negara-negara anggota lain yang turut mengecam keganasan rejim Tel Aviv sebelum ia dibahaskan di persidangan PBB.

"Najib sepatutnya mampu mempengaruhi PBB dengan menggunakan syarikat pelobi Apco yang rapat kepada Yahudi dan Amerika Syarikat. Tetapi atas sebab-sebab tertentu, itu tidak berlaku," kata Mahfuz.

"Saya yakin Apco ada membisikkan sesuatu mengenai Gaza kepada Najib," tambah beliau sebelum mengulangi desakan memutuskan hubungan Kuala Lumpur dan syarikat berkaitan Zionis itu.

(TVS)

" Ya Allah berilah Hidayat, Hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda. Bantulah baginda. Begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya Allah selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya Allah bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA