" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 March 2010

SENARIO YANG 'MENGHAMPAKAN' RAKYAT

Ahli Parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzil Samsuri dari PKR merupakan Ahli Parlimen yang ketiga keluar daripada parti itu hari ini dan mengisytiharkan sebagai AHLI PARLIMEN BEBAS. Sebelum ini, Ahli Parlimen PKR dari Nibong Tebal Tan Tee Beng dan Bayan Baru Zahrain Hashim telah bertindak sedemikian.

Yang harus diberi perhatian ialah kenyataan bekas setiausaha agungnya Datuk Salehuddin Hashim mengenai masih ada 10 Ahli Parlimen PKR yang akan berbuat demikian. Terbukti, Salehuddin dengan tanpa merasa malu dan segan telah muncul dalam 'adegan ke-3' ini.

Salehuddin telah berjaya menjadi individu paling popular biarpun tidak kacak, namun mampu menghidupkan suasana yang 'menghampakan rakyat' sebenar-benarnya. Tanda-tanda kecelaruan politik yang parah melanda negara kita sudah semakin terserlah...

Malaysia Today hari ini mendedahkan proses membeli Ahli Parlimen Pakatan Rakyat didalangi Hamdan, sepupu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Hamdan dikatakan bekerjasama rapat dengan Cawangan Khas dan Penyiasat Tentera dan beliau telah dianugerah Kudat IPP bagi membiayai proses pembelian pemimpin PKR.

2 comments:

Ampatuan Jr said...

Bro,
Betul ke'rakyat' merasa hampa atau kau dgn geng ciput kau jer yg frust menonggeng plan kau tak menjadi? Kenapa mereka tu keluar PKR? Cuba kau fikir sikit:UMNO bayar ke? Kenapa UMNO perlu bayar dan kenapa UMNO perlu ambik mereka sekarang? UMNO terdesak ke? Dan kau pecaya bulat2 pada Malaysia Today konon SB dan ATM terlibat melalui duit IPP Kudat.Kahkahkahkah..!! Lawak la kau ni, lawak sungguh!! dan dlm masa terdekat ni ada lagi orang2 PKR akan lari keluar, kenapa mereka keluar sikit2 tak keluar sekali gus? Woit..! UMNO takda duit nak kasi ka? Muahahahah...!!Lawak sungguh!

broooo... said...

Tahniah pada YB yang masih setia kepada "PEJUANGAN RAKYAT" dan tidak mengikut jejak mereka yang memperjuangkan PERUT sendiri!

walaubagaimana pun perkara ini haruslah diambil perhatian seriuos bukan saja dari pimpinan tertinggi PKR saja malah seluruh kepimpinan PAKATAN RAKYAT perlu berusaha keras menghentikan kerja terkutuk UMNO?bn untuk menjahanamkan PAKATAN RAKYAT.

Ramai telah maklum megenai hasrat UMno/bn untuk mendapatkan semula mejoriti 2/3 Parlimen untuk membolehkan mereka meminda akta & melakukan persempadanan semula kawasan pilihanraya sebagai stratigi akhir bagi terus kekal berkuasa pada PRU13 yang akan datang.

Diharap kepada yang berhormat YB2 yang masih kekal berperinsip akan terus berpegang teguh pada asas perjuangan & tidak hanyut oleh limpahan RM yang sedang ditaburkan oleh uMno pengkhianat bangsa. Sedarlah bahawa duit itu adalah duit yang dicuri daripada rakyat!

"JANGAN KHIANATI AMANAH YANG TELAH RAKYAT BERIKAN!"

Kepada DSAI tolong buat sesuatu, jangan dibiarkan DSAI terus ditikam dari belakang.
Dan jangan dibiarkan rakyat terus dibelenggu kebimbangan, keresahan & akhirnya melunturkan sisa semnagat perjuangan yang masih tersisa! Jangan dibenarkan rakyat terus termakan propaganda2 yang ditaburkan oleh Umno?bn, yang kebelakangan ini semakin hebat digerakkan.

PAKATAN RAKYAT.... please... please.... please.... do something!

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA