" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 March 2010

Kewujudan 'Pakatan Dajjal'

Sidang Parlimen semalam menjadi kecoh apabila Kerajaan UMNO/BN yang diwakili MP Kota Belud cuba mengheret Ketua Pembakang DSAI ke Jawatankuasa Khas diatas dakwaan telah menggunakan nama Yang DiPertuan Agong dan Angkatan Tentera Malaysia berhubung agenda 16 September dan penglibatan firma penasihat Israel APCO Worldwide dalam Kerajaan Malaysia.

Semasa membahaskan usul menjunjung kasih Yang DiPertuan Agong pada 17 Mac, DSAI mendakwa, APCO Worldwide, sebuah agensi perunding dilantik oleh kerajaan Malaysia adalah syarikat yang sama melakarkan slogan 'One Israel' pada tahun 1999 yang telah menasihatkan PM Israel ketika itu, Ehud Barak untuk memperkenalkan slogan berkenaan.

Semalam DSAI tidak berada dalam sidang Parlimen. Demi menyahut cabaran Nazri Aziz sebagai 'anak jantan' dan yang penting sekali berani bertanggungjawab diatas apa yang telah beliau perkatakan, hari ini beliau dengan berani dan pantas telah menghadirkan diri dan siap sedia untuk mengemukakan segala fakta dan bukti-bukti diatas apa yang telah diperkatakan oleh beliau.

Kewujudan 'Pihak Ke-3' yang saya selesa menyebut dengan istilah 'Pakatan Dajjal' sudah semakin terbukti. Mereka bertindak sebagai 'batu-api' dalam persengketaan pilitik dan mencipta segala bentuk permasaalahan dan isu dalam negara kita semata-mata untuk melalaikan kita tentang kedatangan Kiamat yang telah semakin hampir. Semoga Allah S.W sentiasa bersama DSAI dalam mengharungi serangan dan fitnah 'Pakatan Dajjal'.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA