" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

19 March 2010

Saifuddin: Zahrain Jadi Alat BN

Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saifuddin Nasution menyifatkan Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim sebagai ‘tentera upahan’ Barisan Nasional (BN) untuk mendedahkan kepada umum agenda politik pembangkang.

Katanya, sebelum ini tidak pernah menteri-menteri hadir dan me-nunggu sehingga lewat petang semata-mata untuk mendengar usul yang dibahaskan oleh Zahrain.

“Bayan Baru (Zahrain) kini dijadikan sebagai watak baru dan penting dalam pasukan tentera upahan untuk membongkar 1001 rahsia dan kelemahan Pakatan Rakyat (PR) termasuklah PKR serta Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim,” katanya.

Menurutnya, PR tidak gentar untuk menghadapinya malah menganggap ianya hanya ancaman kecil.

“PR tidak akan terkalih untuk berdepan dengan BN sebagai musuh tetap nombor 1 kita,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen, semalam.

(Sinar Harian)

2 comments:

pemuda wangsa maju said...

salam..jom sedara tukar link...tq

yeols said...

Salam ziarah dan salam perjuangan dari Pro Reform.

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA