" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

15 October 2010

Video Perhimpunan Bersejarah Ahmadinejad Di Lubnan

Pada hari kedua lawatan bersejarah Presiden Iran Mahmoud Ahmadinejad ke Selatan Lubnan telah menimbulkan ketakutan kepada Rejim Zionis dan memaksa mereka untuk membuat 'pemantauan rapi'.

Mengikut laporan media di sana, Rejim Zionis telah meningkatkan kawalan dan dalam keadaan siap sedia berhampiran sempadan dengan wilayah Palestin yang mereka telah rampas. Mereka telah menghantar pasukan bantuan ke pos-pos mereka di sana.

Dibawah ini saya sertakan ringkasan rakaman video perhimpunan raksasa pada sebelah malam sempena lawatan penuh bersejarah Ahmadinejad di sana.

klik untuk video yang di maksudkan

1 comment:

Anonymous said...

Zionis tak perlu takut dengan iran sebab iran dgn zionis tu sama saja.
Amerika, Iran, Zionis hanya berlakon dalam sebuah filem Asia Barat.
Peperangan diatara Israel dengan Hizbullah itu cuma sebagai medan latihan utk askar Israel... dah memang dirancang utk menampakkan Syiah itu kuat. satu dunia dah tau.
seperti mana trajedi 911, satu dunia dah tau kebenarannya.

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA