" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

27 June 2009

Najib Berani Ke?

Mengikut laporan dari Bernama, TGNA akan menjemput PM, Datuk Najib mengadakan debat terbuka bagi menyelesaikan kekalutan politik yang berlaku sejak sekian lama antara UMNO dan PAS.

Beliau mengatakan bahawa draf surat jemputan rasmi kepada Presiden UMNO untuk mengadakan perdebatan itu telah siap dirangka dan akan dihantar dalam tempoh terdekat. Perkara yang berlaku sekarang tidak akan selesai hanya dengan menggunakan media sebagai saluran tetapi mesti dibincang secara berdepan.

Ini ekoran daripada tindakan pihak lawan yang dilihat telah menggunakan kenyataan TGNA dalam ceramah di Manek Urai pada 21 Jun lepas sebagai senjata bagi menyerang beliau. Dalam pada itu, Pergerakan Pemuda UMNO Kelantan juga telah membuat laporan polis berhubung kenyataan beliau dalam ceramah berkenaan yang didakwa kononnya berbaur hasutan dan boleh mencetuskan ketegangan.

Jadi, amacam Datuk Najib, ada berani ka...? Kalau betul2 anak jantan, Najib sepatutnya menerima dengan hati yang terbuka......

1 comment:

Prof. Era Pasca said...

huhu jangan sampai mase nanti surul orang lain lak ganti... suruh saiFOOL tetiba ganti... tak haru biru lak...

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA