" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 June 2009

Biarlah Benar2 Ini Yang Terakhir

Dalam satu kenyataan yang membawa mudarat bagi PM Najib Razak, seluruh pimpinan PAS sepakat menguburkan sama-sekali isu Kerajaan Perpaduan dan membulat tekad melawan UBN.

Selesai mesyuarat khas di Pejabat Agung PAS Kuala Lumpur jam 6.55 petang tadi, Mursyidul Am PAS, TGNA, Presiden Abdul Hadi Awang dan Timbalan Presiden Nasharuddin Mat Isa dalam satu kenyataan berkata PAS tidak lagi mahu terjerumus dalam politik murahan UMNO.

Jadi sama2lah kita berdoa dan berharap ianya benar2 kali yang terakhir. Sudah cukup untuk rakyat menanggung suasana yang 'membingungkan' ini. Rakyat begitu mengharapkan agar PR dapat mengambil-alih tempat UBN yang telah begitu lama 'memperbodohkan rakyat'.

Tepat sekali kata TGNA dalam ceramah beliau di Manek Urai semalam yang mengatakan "PAS tak terliur langsung untuk bersama dengan UMNO. Presiden sendiri pun mereka (UMNO) tergamak 'jatuhkan', inikan pula kita yang tak kena mengena (parti lain)".

Masih segar dalam ingatan TGNA dimana Polis yang dipimpin oleh kerajaan UBN menangkap beberapa orang Tok Guru. Kerana ini jugalah yang menyebabkan beliau telah masuk kedalam arena politik dengan menyertai PAS.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA