" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 August 2009

Peperangan Dalam MCA Sudah Bermula

Nampaknya MCA kini telah menjadi sebuah parti komponen BN yang 'popular'. Ianya bermula setelah keluarnya kenyataan daripada Tiong King Sing (Pengerusi Kelab Penyokong BN) yang mengatakan bahawa Ong Tee Keat ( Presiden MCA/Menteri Pengangkutan) telah menerima 'sumbangan' lebih RM10 juta daripada beliau. Sebelum ini Tiong mendakwa beliau telah menyumbang wang ringgit kepada Ong untuk tujuan politik.

Ekoran daripada itu, Ong telah memfailkan satu saman fitnah sebanyak RM500 juta terhadap Tiong melalui peguam beliau Ronnie Tan di pejabat pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Ong menuntut Tiong menarik balik dakwaan tersebut dan memohon maaf secara terbuka dan memohon perintah daripada mahkamah ke atas Tiong untuk tidak lagi mengulangi dakwaannya.

Ong menyatakan bahawa dakwaan Tiong adalah berniat jahat dan bertujuan untuk mengalihkan perhatian rakyat dari skandal PKFZ yang membabitkan syarikat milik Tiong iaitu Kuala Dimensi Sdn Bhd.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA