" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 February 2009

Moral UMNO Tajaan Dr. Khir Toyo (Bah 1)

KUALA LUMPUR, 30 Ogos (Hrkh) - Heboh dan hangat diperkatakan! Seorang wakil rakyat wanita Barisan Nasional (BN) telah ditangkap berkhalwat dan berdua-duaan dengan lelaki yang bukan muhrim di sebuah hotel terkemuka di ibu negara beberapa hari lalu.

Menurut sumber, serbuan dan tangkapan ke atas wakil rakyat kawasan Selangor itu dipercayai dilakukan oleh suaminya sendiri setelah mendapat maklumat daripada orang ramai dan difahamkan penangkapan itu tidak disertai oleh anggota penguatkuasa agama tetapi telah dimaklumkan kepada pihak polis.

Sumber turut memaklumkan bahawa suami wakil rakyat tersebut akan menfailkan perceraian ke atas isterinya itu di Pusat Islam dalam masa terdekat ini.

Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) bahagian Gombak dan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) termasuk Balai Polis Jalan Tun Razak dan Sentul telah dihubungi namun sehingga kini pihak yang berkenaan tidak dapat memastikan atau mengesahkan tentang laporan penangkapan itu.

Kejadian ini amat memalukan dan memberi tamparan hebat kepada Menteri Besar dan BN Selangor kerana terpaksa berdepan dengan persoalan yang ditimbulkan oleh rakyat yang selama ini melihat seolah-olah BN dan Umno juara dalam membicarakan serta menyelesaikan masalah keruntuhan akhlak tetapi yang berlaku adalah sebaliknya.

Ini juga dilihat seperti mengulangi senario panas skandal pemimpin Umno Selangor yang lalu yang pernah dibangkitkan berikutan dua orang pemimpin Umno, seorang ahli dewan rakyat dan seorang ahli dewan negara didakwa telah melakukan khalwat kerana berdua-duaan dalam keadaan sebegitu intim.

Berikut adalah cabutan laporan polis yang dibuat oleh suami Senator berkenaan di Balai Polis Shah Alam bertarikh 8 Oktober 2006,yang dipetik daripada Roslan SMS blog yang antaranya menyebut:

‘Terkandung di dalam telefon bimbit berkenaan (milik isterinya) ada beberapa gambar-gambar yang tersimpan yang menunjukkan gambar-gambar Dato’ Dr Rahman bin Ismail, Ahli Parlimen Gombak, berpelukan dengan isteri saya di dalam bilik-bilik hotel iaitu di Hotel Riverview, Kota Bharu Kelantan semasa pilihan raya kecil Pengkalan Pasir, Kelantan dan dalam bilik tidur di Hotel Eastin, Kuala Lumpur.’

Senator Datin Paduka Norhayati Onn yang terlibat dalam kes itu merupakan anak Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor Tan Sri Onn Ismail./wann

Kerajaan Rakyat: Beratus isu moral UMNO akan diulangkaji khusus buat “Bakal Bekas Calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia” - Mr. Khir Toyo. (Juara Bertahan Kaki Temberang). UMNO dan seluruh keturunan Jawa akan mendapat aib andainya bekas Menteri Besar Selangor ini menjadi Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Perwakilan UMNO kena pilih: Hendak dapat aib atau humbankan Khir Toyo jauh daripada kepimpinan UMNO.

Seorang pemimpin UMNO peringkat Nasional beritahu saya, “Untuk pulihkan UMNO Selangor, Khir Toyo mesti ditebas”

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA