" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 April 2009

Kabinet Najib Diumumkan Esok

Najib akan mengumumkan barisan kabinetnya baru pada 3 petang esok, demikian menurut kenyataan Pejabat PM hari ini.

Berbagai spekulasi kini timbul siapa akan digugugkan dan siapa yang akan dibawa masuk. Perhatian juga tertumpu kepada Timbalan Presiden, Naib Presiden Umno yang dikatakan bakal menduduki menteri kanan dalam Kabinet Najib.

Muhyiddin yang akan diumumkan sebagai timbalan PM dijangka akan memegang portfolio Kementerian Pelajaran yang mengabungkan Kementerian Pengajian Tinggi dengan Menteri Pelajaran.

Ahmad Zahid Hamidi pula dikatakan akan memegang porfolio Menteri Dalam Negeri di samping terus beretanggungjawab terhadap Hal Ehwal Agama. Hishamudin Hussein akan bertukar ke kemeterian mungkin mengambil alih tempat Muhyiddin, Kementerian Perdagangan dan Industri Antarabangsa.

Manakala Najib sendiri akan turut memegang Menteri Kewangan dan Pertahanan.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA